Voor al jouw informatie over de automotive wereld
Infomotive.be
Voor al jouw informatie over de automotive wereld

CUPRA x STARSKY: Glamour op de Belgische wegen!

In een wereld waar duurzaamheid niet langer een optie maar een noodzaak is, slaan CUPRA en STARSKY de handen in elkaar op weg naar een groenere toekomst, met een vleugje glamour.

Op 30 januari werden 25 plug-in hybride CUPRA Formentor’s en 5 100% elektrische CUPRA Born’s geleverd aan STARSKY, hét Belgisch netwerk van celebrity- en TikTok-influencers.

Alle toekomstige CUPRA-bestuurders, vanaf heden dus CUPRA Tribe members, werden persoonlijk ontvangen in de CUPRA Garage in the City, in hartje Brussel, voor een uitgebreide uitleg over de specificaties van hun nieuwe auto’s.

“Als directeur van CUPRA België ben ik enorm trots op de keuze van STARSKY om met CUPRA samen te werken.” zegt David Favest, Directeur CUPRA België. “Dat de levering hier in onze CUPRA Garage in the City doorgaat is geen toeval. De CUPRA Garage in the City is zoveel meer dan een uitstalraam voor ons automerk. Het is een rechtstreekse link naar het bruisende Barcelona, een geconnecteerde omgeving die volop inzet op innovatie en ontdekking. Zeker een bezoekje waard! CUPRA is hét merk waar power, fun en emissie-vrij rijden samenkomen!”

De twee CUPRA-modellen wisten onmiddellijk indruk te maken op alle bestuurders.

De Born overtuigt met zijn indrukwekkende kracht en uitzonderlijke actieradius, mogelijk gemaakt door een accupakket van 77 kWh. Hiermee kan men meer dan 549 km volledig emissievrij rijden. Aan de andere kant biedt de Formentor e-Hybrid een unieke combinatie van een volledig elektrische motor en een brandstofmotor, wat resulteert in extra kracht, dynamiek en een bereik van maximaal 58 km uitsluitend op de elektrische motor.

Laura Taeymans, Marketing Manager van het merk CUPRA in België, vervolledigt;

“Met tribe members als Yanina Wickmayer, Saartje Vandendriessche, Hilde de Baerdemaeker, Sven De Ridder, Charlotte Van Looy, Valerie De Booser, Kelly Pfaff, Katja Retsin, Gustaph en vele anderen, belichamen we het DNA van CUPRA; een dynamisch, rebels en sportief merk waar passie en beleving steeds centraal staan. Voor ons bij CUPRA is de reis minstens even belangrijk als de bestemming. De fun zit’m dus tevens in de reis. Het comfort, de looks, de dynamiek, alles moet tot de verbeelding spreken. Net daarom heeft deze samenwerking met STARSKY zoveel potentieel op lange termijn, wij delen dezelfde visie!”

Kristiaan Cloots, CEO van STARSKY, was zelf uiteraard ook aanwezig op deze levering. Hij nam persoonlijk de sleutels in ontvangst van zijn gloednieuwe CUPRA Born.

“STARSKY is meer dan het nr. 1 celebrity influencer agency van België. Met onze community van 57 Belgische sterren vormen we een innovatief ecosysteem, waar authenticiteit en impact centraal staan. In CUPRA vonden we net deze waarden terug. Het lijnenspel van de CUPRA-modellen, het dynamisch rijgedrag en de power waren voor ons even belangrijk als de ecologische impact van elektrisch of hybride rijden.”